דפים

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

אסיה, ניו יורק, אורבנישיק

במסגרת העבודה שלי כסטייליסט מזון, אני עובד עם מגזין "על השולחן". במהלך העבודה אני יוצא לצילומי כתבות נושא מגוונות ומאתגרות. תמיד מענין אותי אותו הרגע בו מקבלים את הבריף, קוראים את הנושא ומתחילים לגלגל את הנושא (אני ודן תמיד מגלגלים ענינים תוך כדי נסיעה או צילומים אחרים...זה תמיד עובד)בלי לשים לב מתחילים הרעיונות לקרום עור וגידים, אנחנו זורקים רעיונות חומריים וכיווני מחשבה לחלל האויר ותמיד נדהמים מחדש לגלות איך ביום הצילום המחשבות הופכות לתמונות.
את "the bun" הכרתי רק כלקוח שמזנב משהו קטן בכניסה לכרמל (לפני או אחרי קניות), אבל שנפגשנו עם האחים ושמענו את הסיפור מאחורי..הוקסמנו.
גילגול של אוכל רחוב אסיאתי לנייו יורק ומשם אלינו לתל אביב...מדליק.
היה ברור שאנחנו צריכים לייצר מראה אורבני, בעל חומריות מענינת שמתכתבים עם המקום ומקורות ההשראה שלו. והחלטנו לייצר פרינטים משפת הרחוב ומשטחי בטון ורשתות שונים.
הכנו "סטנסילים" עם חלקי מילים מהמנות וצילמנו בהקשרים שונים טקסטים ומנות.
צילום - דן פרץ
מתכונים - the bun
סטיילינג- עמית פרבר
עבור "על השולחן"






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה