דפים

יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

על בשר ואהבות אחרות





את אהבתי לבשר ולאכול טוב, כבר מזמן לא ניסיתי להבין...אומנם תקופה קצרה (עד מאוד) בצעירותי הייתי צמחוני, אבל מהר מאוד ויתרתי על התענוג וחזרתי להתענג על בשר... ואם בשר אז כמה שיותר, בכל שעה ובכל מצב...חי, קצוץ, על הגריל ומבושל בקדירה...בשר, בשר, בשר.

אומנם אני לא בן למשפחה ארגנטינאית ובילדותי לרוב הבשר שהיה בחג על השולחן היה אותו צלי של "פילה מדומה" (הכינוי הוא המינוח הנכון ביותר עבורו...), אבל עם השנים התוודאתי לבשר הטרי, האיכותי ולטעמו הבלתי ניתן לשליטה.

הבנתי מהר מאוד שככול שפחות יתעסקו איתו, כך ייטב... למדתי להנות ממעט תבלינים, מעט צליה והמון בשר.

לפרויקט של יוז'י הגעתי עם המון כבוד מראש.

אני זוכר אותי ילד קטן מסתובב עם ההורים בגן העיר ומחכה רק להגיע למעדניה עם הריחות המשכרים והמראות של חו"ל שעד אותם זמנים היו אצלי רק נחלת התמונות והמראות בטלויזיה.

חותמת האיכות של הלקוח כבר הבטיחה לי הנאה מהפרויקט. הפגישה עם ספי (הנכד של יוז'י) היתה בצהרי יום שישי בשדרות רוטשילד וכבר בפגישה הבנתי שיש מולי מישהוא שנושם בשר, שנתחים זורמים בעורקיו ושמעדנים שזורים בגופו.

הרעיון הקונספטואלי מאחורי הצילומים לקיטים היה לייצר תמונה אחת שמכילה את כל חומרי הגלם כפי שמגיעים בהזמנה ולייצר את המנה הסופית...התמונה עצמה תייצר מעבר לאינפורמציה גם קומפוזיציה מענינית, עשירה ומיוחדת.

המייזם אותו הקים ספי, עוסק במשלוחי בשר עד בית הלקוח...אולי אחרים עושים את זה אבל אף אחד לא עושה את זה ככה.

המשלוחים מגיעים בצורת "קיטים" שלמים לבשלנים חובבים ומקצועיים כאחד, שיודעים איכות מהיא ובעיקר יודעים לשחרר לאחרים להכין עבורם את כל ההכנות...סושף פרטי שישלח עבורכם את כל המרכיבים, כולל המתכונים (ממש הכל) ויבטיח את התוצאה המדויקת בבית תחת הידיים שלכם.

עברנו יומיים מרתקים, מאתגרים ובעיקר מעוררי השראה וחושים...היתה לי הזכות להכיר את האנשים מאחורי הפרויקט ואני ממש, אבל ממש ממליץ בחום...

חפשו אותם בפייסבוק ובאתר שלהם:


www.yoji1952.com


בינתיים תהנו מהמראות שיצאו...




מתכונים - 1952 yoji

צילום - דן פרץ

סטיילינג - עמית פרבר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה